info@basisschool-centrum.be

maaltijden.

Elke leerling krijgt in het begin van het schooljaar een badge om aan te geven in de refter of ze een warme maaltijd nuttigen. Deze badges worden bewaard door de klasleerkracht.

Aan de hand van de scans wordt op het einde van de maand de factuur gemaakt. Wijzigingen in de loop van het jaar kunnen, omwille van de bestellingen, enkel na overleg met het secretariaat. Wijzigingen dienen tijdens de eerste week van de voorafgaande maand doorgegeven te worden voor de maand erna.

Boterhameters hebben bij voorkeur een brooddoos mee. Boterhameters hebben de keuze tussen meegebrachte witte melkproducten of water. Frisdranken en andere melkproducten worden terug meegegeven en vervangen door water.

Wie zijn boterhammen vergeet, kan uitzonderlijk warm eten (wordt gefactureerd op het einde van de maand)

• Een warme maaltijd voor de kleuters kost € 3.
  • Een warme maaltijd voor de lagere school kost € 3,50.
translate