Vertelwandeling door Basisschool Centrum en Kleuterschool Pieternel.

Trek je wandelschoenen aan en laat je betoveren door de prachtige stad Geraardsbergen! Vanaf 10 maart om 13u nodigen Basisschool Centrum en Kleuterschool Pieternel jou uit voor een unieke vertelwandeling die beide scholen met elkaar verbindt. Ontdek fascinerende verhalen terwijl je van de ene naar de andere school wandelt.

Wanneer: Vanaf 10 maart om 13u. Vrije start, gedurende 2 weken, op een tijdstip dat jou het beste uitkomt.

Start wandeling: Basisschool Centrum, Buizemontstraat 70, 9500 Geraardsbergen.

Traject: Van Basisschool Centrum naar Kleuterschool Pieternel

Dompel jezelf onder in de lokale geschiedenis, geniet van de prachtige omgeving en ervaar een vermakelijke reis door Geraardsbergen. Deze vertelwandeling is open voor iedereen – families, vriendengroepen en nieuwsgierige ontdekkers. Mis dit unieke evenement niet en beleef samen met ons de charme van onze stad!