TIK TAK theater.

Mag uw peuter binnenkort naar school?
Kom op onze TIKTAK voorstelling kennismaken met onze school!

Inschrijven kan via deze link: https://kleutertheater-centrum.eventbrite.com/…

🌈 Welkom, beste ouders, grootouders en lieve kleuters! De kleuterjuffen nemen jullie mee op een betoverende reis door het magische Tik Tak Land. Een wereld waarin kleuren tot leven komen en kunst overal te ontdekken is.

🎨 Het decor transformeert voor jullie ogen, en daar staan we dan, te midden van een levendig schilderij. De kleuren dansen om ons heen, en wij, de kleuterjuffen, worden de kunstenaars van deze fantastische creatie. Elke kleur vertelt zijn eigen verhaal, en samen vormen ze een kleurrijk palet van emoties en avonturen.

🕰️ In Tik Tak Land ontmoeten we bekende vrienden, zoals de altijd vrolijke zon en de ondeugende maan. Samen met hen ontdekken we hoe kleuren ons humeur beïnvloeden en hoe kunst onze verbeelding kan prikkelen. Laat je verrassen door de betoverende combinatie van kleuren en kunst!

🌟 Alvast bedankt voor jullie aanwezigheid en veel plezier tijdens “Kleuren in Tik Tak Land”!